lite galla över skolan

Är så trött på skolan och allt plugg att jag vill spy. Är sinnessjukt glad att det bara är så lite tid kvar (35 dagar enligt Fredrik :D) innan allt är över och jag slipper skolan för en bra tid framåt, eftersom jag absolut inte ska börja plugga direkt. Jag vet att det bara är det sista kvar och att jag borde ge järnet för att få till allt bra men jag orkar bara inte, vill allra helst bara skita i allt. Just nu håller jag på att skriva ett arbete om etologi som ska vara inlämnat på fredag. Funderar på att bara lämna in ett arbete där det står:

Etologi är läran om djurs beteende. Källa: Wikipedia.

Hihi, kanske inte men det vore fasiken skoj! ;D Sen hade jag spanskaprov idag som jag inte gick överdrivet bra för jag orkade helt enkelt inte tänka mer på skillnaden mellan imperfekt & preteritum. Hur kul är det på en skala liksom? Sen skulle jag egentligen ha haft rättskunskapsprov idag också men som tur är så fick jag ändra det till ett senare datum, annars vore jag död. Nu ska jag försöka återgå till etologin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback