mini-lista p.g.a. uttråkning

Vad åt du senast? nallebröd till frukost. Mums!
Har du fått någon komplimang idag? tjaa, typ. Av pappa ;D
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ehm, nej. Haha.
Har du varit med i en rättegång? kollat med skolan, dock inte själv delaktig :P
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? till Kristianstad i helgen.
Har du däckat/spytt för att du druckit? hrmpf...
Har du äggat någon? hihi ;D
Har du haft en stalker? nej, men känner en som var stalker. *host* NEA *host* ;D
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? absolut! Om jag får vara i en sån där box dvs :P
Har du varit utomlands? yes; Barcelona, Polen, Prag & Bulgarien. Mer är det inte.
Var är dina syskon just nu? hemma i sin lägenhet & sover förhoppningsvis.
Vad var den senaste drömmen som du minns? inatt: jag var ute med tjejerna och blev askalas & nitade någon. Haha, har dock ingen aning om varför ;D
Vem ringde dig senast? Elin igårkväll tror jag.
Vilken tid gick du upp imorse? kvart i sju...
Vad ska du göra efter det här? göra mig iordning inför dagen.

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha vafan, vem har jag stalkat! :P

Postat av: emelie

eehm, i nian!? ;)

2007-05-24 @ 07:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback