mission completed

Jag har funderat från & till om jag ska skriva något om det här på bloggen eller inte. Har i alla fall försökt att inte nämna det på vägen så att säga, men nu när det är "klart" så vill jag ju gärna berätta eftersom det är något jag är väldigt glad för, även om det även fört med sig en del besvikelser... Jag har äntligen lyckats gå ner i vikt som jag försökt med hur länge som helst men aldrig lyckats med. Har alltid varit nyttig men den här gången tog jag verkligen i med hårdhandskarna och äntligen hjälpte det :D

Har hållt på ett tag nu och nått mitt mål: 10 kilo är borta. Oh yes, it feels pretty nice! Nu har jag dock lovat vissa personer att inte gå ner mer, istället ska jag försöka väga upp det nu så att jag varken går ner eller upp.

Hur jag lyckades? Disciplin & karaktär is the shit. Bestämmer man sig för nåt så gör man det helt enkelt! Mindre portioner, ännu mindre godis & andra onyttigheter men har dock tränat precis som vanligt. That's it, har i princip inte uteslutit något, bara ätit bra mycket mindre and it god damn works.

Kommentarer
Postat av: Fräddie

congratz! me vill också :/

Postat av: Nea

Du vet hur glad jag är för din skull :D

2007-05-14 @ 14:47:50
URL: http://neasvea.blogg.se
Postat av: emelie

Fräddie: tack :D Det är bara att kämpa på!

Nea: jag vet det, baby! :D

2007-05-14 @ 15:50:16
Postat av: Alle

Grattis!!..Det är en underbar käsnla när man ser att det verkligen funkar...I know

2007-05-14 @ 15:57:18
Postat av: Lisa

GRATTIS!! =) du kan inte väga mkt nu... 3kg? =P

2007-05-14 @ 16:02:56
URL: http://peetite.blogg.se
Postat av: Fräddie

Haha, jo fast det är roligare när man bara går ner utan att göra åt. Fas tyvärr så skiter det sig så fort tränigen slutar :P

2007-05-14 @ 16:06:37
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: emelie

Alle: ja, helt otroligt underbart :)

Lisa: haha, du får nog lägga på en hel del där ;D

Fredrik: tyvärr har man inte lyckats få världens bästa ämnesomsättning, så att säga. Too bad liksom :P

2007-05-14 @ 17:21:17
Postat av: Fräddie

Mjo, tror ajg tränade mig till den för jag åt som en häst men ramlade i vikt av nån konstig anledning. Haha, nä man får allt skärpa till sig igen :) 1 timmes prommenad om dagen brukar hjälpa ^^

2007-05-14 @ 20:22:30
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: elin

satan, trodde inte att det var 10 kilo... kass jag är som knappt märker nåt :P det är väl för att vi ses för ofta haha :) men yeah du är duktigare än mig haha

2007-05-15 @ 11:01:02
Postat av: emelie

Elin: yes, 10 kilo it is! Fuckface som inte märker det ;) haha! & du behöver ju inte gå ner ffs!

2007-05-15 @ 15:37:32
Postat av: Sofie

Emelie du är fin nu! Inte för att du inte var det innan, men man ska ju trivas med sig själv med :) jag är jätteglad för din skull :)

2007-05-16 @ 20:24:12
URL: http://zoofies.blogg.se
Postat av: emelie

Sofie: tack, det värmer otroligt mkt när folk säger någonting :)

2007-05-16 @ 20:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback