movietime


Igår var jag äntligen i Bromölla och såg Pirates of the caribbean: at world's end. Har längtat sedan vi såg den där förra året ;D Förra året var det bara jag, Jenny & Lizze men igår var Nea, Elin, Sofie, Cassa & henne syster också med.

Anyways... Hade hört av en massa som sett den och blivit besvikna för att den inte var så bra som de andra filmerna, att den var för långdragen m.m. Så jag gick in i bio-
salongen med dåliga förväntningar
, vilket kanske var bra för jag tyckte den var bättre än vad de flesta andra har tyckt. Den var lite lång (var nära att somna i slutet, skulle fasiken ha tuggat snabbkaffepulver ;D) men den var bra. Inte lika bra som den första dock, men det är svårt att nå upp till det igen. Johnny Depp kan ju inte bli dålig för han gör den rollen så sinnessjukt bra!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Uppföljarna är ju aldrig lika bra, tyvärr :(

Postat av: emelie

nej, den första är alltid bäst. Men det vet man ju tyvärr :P

2007-05-28 @ 14:25:14
Postat av: Jenny

Haha, vår idé med kaffepulvret blev till slut vettig =P

2007-05-28 @ 17:27:28
Postat av: emelie

Mhm, verkligen. Ångrade mig satan :P Haha!

2007-05-28 @ 18:24:48
Postat av: Cassa

Jenny, den fuckern delade inte med sig av sina smarties.. Biiiiatch ;)

2007-05-28 @ 22:24:50
Postat av: emelie

OMG, kill the biatch! ;D

2007-05-29 @ 06:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback