new stuff


Hittade ett par megasöta skor på stan idag med Nea. Är hur glad som helst för dom eftersom jag faktiskt letat efter nåt liknande. Skulle t.o.m. åkt till Kristianstad på lördag bara för den sakens skull (ska i och för sig fortfarande dit, men ändå ;D). Billiga var de också, 129 kronor, och inhandlades på ett väldigt oväntat ställe - Lindex.
Köpte även ett par solglasögon förra veckan som jag inte visat. Jag tog sönder mina förra som jag köpte i Sunny Beach nämligen, riktigt bittert. Men de här var bra & billiga från Glitter! :D

Nu ska jag göra mig lite iordning & sen åka in till jobbet. Ha en trevlig ikväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lizette

Söta skor! :)

Postat av: emelie

tack :D love them!

2007-05-16 @ 15:50:19
Postat av: Annika

Skorna VAR verkligen precis hur söta som helst!

2007-05-16 @ 16:01:47
URL: http://www.fatale.se
Postat av: Nea

Är fortfarande bitter för skorna ;D

2007-05-16 @ 16:39:17
URL: http://neasvea.blogg.se
Postat av: emelie

Annika: aah :D

Nea: det borde du vara :P haha!

2007-05-16 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback