pics from today



1. Burger King-hamburgare :D Muuums! Orkade dock inte hela, men gott var det!
2. inte utan min mp3. Terra Naomi - up here <3
3. blå klänning med vita prickar och två likadana blusar i grönt & svart. Alla tre kostade 98 kronor st på H&M :O
4. skor som jag tänkte mig ha på Rhodos ;D Bra i sommar liksom.
5. ankelstrumpor (jag är ju relativt beroende av det), tofsar, 2 nagellack, 1 par öronhängen och en shimmering lotion (som luktar godis) från H&M. Och två typ anteckningsböcker från Åhléns, där jag ska skriva ner recept.
6. regn = katastrof! Ni som känner min mamma vet att hon HATAR regn, megaskoj! ;D

Kommentarer
Postat av: Ursula

Regn-bilden var jätte fin!

Postat av: emelie

tack :)

2007-05-19 @ 20:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback