pretty nice day

Drygade hemma hela morgonen innan jag tog tag i mitt liv och tog bussen in till stan. På bussen träffade jag Kotten, vilket inte är alltför ofta! :D Så hon hängde på mig med det jag skulle göra: fixa nya glasögon (kommer btw nästa tisdag), kolla armband till studentpresent och sätta in lönen på kontot. Kanske inte världens roligaste ärenden men ändå, hehe.

Och så vill jag bara säga tack för kommentarerna på inlägget om viktnedgången. Det värmer. Lika mycket som de kommentarer jag fått under tiden har värmt & peppat mig. Det lilla betyder så mycket! Mamma tyckte att jag skulle fira på nåt sätt och tänker köpa present till mig. Hon är allt söt hon. Nea är ville köpa en center men visste inte om det skulle uppskattas ;) Hon är lika söt hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback