question to you all


Eftersom jag blivit obsessed med att leta upp recept & sånt (även om jag aldrig får tid till att göra dom ;D) så har jag gjort en ny kategori: recept. Hehe! Är detta nåt man tycker är trevligt eller är det bara tråkigt med folk som tipsar och skriver recept hit & dit?
Tänkte ta lite nyttigt (hey, that's me), mindre nyttigt, vanlig mat... Whatever som faller mig in som jag tycker är gott och trevligt. Vad tycks, kul eller meningslöst?

Vore trevligt om NÅN av alla läsare för en gångs skull svarar på detta så att jag sen inte skriver inlägg som folk tycker är tråkiga ;)

Kommentarer
Postat av: Alle

Recept är fina att titta på, vet dock ej hur man använder dem. Men jag gillar kladdkaka ;)

2007-05-08 @ 19:51:39
Postat av: Lisa

du snodde min idé! ´hade faktiskt tänkt å göra likadant.. men mennn får ta å kolla på dina recept då.. för dom kan jag ju äta =)

Postat av: Fräddie

Alle: I know You like kladdkaka! :D

För övrigt är det kul med recept :D Speciellt om det leder till något gott! :D

2007-05-08 @ 20:28:07
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: emelie

Vad kul att folk svarade :)

Alle: titta är ju alltid skoj ;P Sen har jag hört att Fredrik är kladdkake-experten? Ska tvinga han att göra en emelie-vänlig nån gång ;D

Lisa: jaa, mina recept är bra för dig med ju :D

Fredrik: mat i alla former är alltid gott ;) Fast du är ju bak-experten, vad jag har hört :P

2007-05-08 @ 20:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback