rainy day

Vart tog det fina vädret vägen? Gårdagen som var så sjukt nice när det var så varmt och man kunde sola & allt. Baah. Det passar mitt humör i alla fall. Haha, vad ironiskt. Men det måste lösa sig, det ska lösa sig. Annars kommer jag personligen skjuta en viss person, och därefter mig själv :P

Kunde inte kolla klart på filmen jag hyrde igår eftersom mamma är tv-nörd och skulle tvunget se både Ugly Betty och Desperate Housewives, såg den i morse istället. Irriterar mig alltid lika mycket på Harry Potter-filmerna eftersom de ändrar, tar bort och överdriver så mycket från böckerna. Får väl se hur den femte filmen blir... Ska ju se den i vilket fall, hur irriterad jag än blir.

Ska in till skolan vid ett och skriva det förbannade rättskunskapsprovet. Har pluggat en del, både igår och imorse, men jag lär väl få g även om jag kan allt och skriver en uppsats på varje fråga eftersom som den läraren rättar helt fucked up. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Karin

åå lät härligt det med;)

Postat av: emelie

oh ja, det hoppas jag :)

2007-05-30 @ 11:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback