reducerad lista

Tre saker jag inte förstår:
- hur man kan tycka gurka är gott.
- totalt egocentriska människor.
- varför allt är så orättvist i världen.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:

- pennor.
- min kära kamera.
- datorn.

Tre saker jag gör just nu:
- lyssnar på bra musik (reggae för tillfället).
- kollar runt på bloggar.
- äter mango & dricker havremjölk.

Tre saker jag skulle vilja kunna:

- tåla mjölk (gluten känns shit the same).
- sjunga vackert.
- göra vad jag vill när jag vill & sluta tänka så mycket.

Tre låtar du aldrig tröttnar på:
- Michael Jackson - man in the mirror.
- Panic! Att the disco - I write sins not tragedies.
- Bob Marley - redemption song.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback