saturday

Lyckades i alla fall sova till tjugo över sju idag - improvement! ;D Skulle ändå upp relativt tidigt idag eftersom jag ska till Kristianstad en snabb runda med mamma & pappa. Vi ska kolla skor, H&M (såklart) och det bästa av allt: äta på Burger King. Mumsigt värre! Har inte ätit där på typ ett år eftersom jag aldrig är i Kristianstad och det finns ingen annanstans häromkring. McDonalds är inte gott men Burger King's glutenfria bröd är så sinnessjukt goda!

För övrigt så var det en trevlig kväll hos Lizze igår tillsammans med tjejerna :) Bjöds på god mat & kladdkaka och pratade en massa skit. Precis som det ska vara! ;D

Och eftersom ni inte gissade min gemensamma nämnare så får ni inget veta heller! Hihi, skyll er själva :P

Kommentarer
Postat av: Nea

Varje gång jag pratar med dig glömmer jag fråga. Så påminn mig om den gemensamma nämnaren nästa gång ;D

Postat av: emelie

too bad, gissar man inget så får man inget veta :P MOHAHA!

2007-05-19 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback