ta mig härifrån

Blev sjukt överaskad på spanskan imorse. Hade nämligen prov för två veckor sedan som jag verkligen trodde gick skit, på allvar, för jag gick därifrån när jag inte orkade mer :P Men fick reda på idag att jag gick mvg, blev riktigt förvånad! Och även mvg i slutbetyg, vilket inte heller är helt fel ;) Pratade även med läraren i teckenspråk eftersom jag inte kan gå dit på fredag och fick reda på att jag fick mvg i slutbetyg även där. Riktigt nice!

Sen kom de dåliga nyheterna. Och chocken.
Fan. Skjut mig.

Nu ska jag snart gå ut i solen för plugga rättskunskap & försöka att tänka på annat. Sen ska jag kolla på
Harry Potter och den flammande bägaren som jag hyrde nyss. Men först ska jag uppdatera mig i bloggvärlden, såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback