this day

Har spenderat morgonen hos Jenny tillsammans med henne & Sofie för att fixa ännu mera med balen. Gick snabbare än väntat, men jag är ju ändå uppe så tidigt så mig gjorde det inget :P Skönt att ha det gjort i alla fall!

Nu så har jag precis slängt ihop ett annorlunda alternativ till kladdkaka eftersom jag blev sjukt sugen när Jenny & Sofie skulle äta Jennys lager med bakverk där hemma plus att Fredriks kladdkaka igår såg hemskt lockande ut.

Men först ska jag träna på vår trampmaskin-sak här hemma och kolla på
Mulan. Kladdkaka är bara gott när den stått i kylskåp en stund, så ska vänta med den tills senare. Eller kanske till ändå till imon eftersom det faktiskt bara är torsdag idag och så kommer den vara mycket godare då. Men vi får se, det är ju nu jag är sugen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback