this day

Har alltid sjukt lite att göra på morgonen eftersom ingen annan är uppe då. Så då sitter jag bara & drygar: kollar bloggar, letar recept och försöker hitta nya underhållande sidor. Men sen helt plötsligt är det alltid en massa att göra... Dagens schema:

- mata & bada
Bella (har haft sjukt lite tid för henne den senaste tiden, riktigt illa!).
- träna, kolla på nån film & sen duscha, såklart.
- åka in till skolan vid tolv, äta lunch & kolla på Avslutningskonserten med tjejerna :D
- lämna in min geografibok så att inte läraren flippar.
- prova balklänningen för sista gången, får hem den idag :D
- hjälpa mamma att handla på CityGross (jag är så snäll, så snäll).
- komma hem, äta lite snabbt mellanmål & sen bär det av till stan igen för att jobba.

Well, kanske ska sätta igång: dags för lite Bella-time. Får se hur mycket bloggning som hinns med idag, troligen inte så mycket men man vet ju aldrig med mig ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback