this morning

Den här morgonen har jag faktiskt hunnit med en del, eftersom jag har varit uppe tidigt som vanligt. Förutom allt som jag brukar underhålla mig med på morgonen (dvs meningslösa ting) så har jag varit social med kusin vitamin som också vaknade tidigt, sprungit en runda, tagit en riktigt lång & iskall dusch, gjort Bella-mat, packat inför kvällen och bakat en paj tills mors dag. Den skulle tydligen stå i kylskåp över natten så fick göra den idag så att den är perfekt tills imorgon!

Mer planerat att göra idag är att fixa naglarna, packa ännu mera, jobba och ladda inför kvällens utgång på Lorden med Elin, Lizze & Jenny :D Resten av tiden? Slappa.



Här är lite pics från min paj-bakning, ett nytt oprövat recept - nötpaj. Har ingen aning om den är god än eftersom den inte får ätas förrän imorgon, men jag hoppas att den är god även om den ser lite skum ut. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback