Tjejlista

Använder du mycket smink? nej, inte speciellt. Mascara, rouge & kajal vanligtvis. Till fest lite mer.
Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen innan du går hemifrån? om jag vill så kan det gå jättesnabbt, men eftersom jag gillar att ta det lugnt så det ganska lång tid då jag sitter här på datorn emellan. Hehe :P
Har du alltid väska med dig? jaa, i princip alltid i alla fall. Har ju alla saker däri.
Hur ser den ut? en svart i skinn från Björn Borg.
Har du nagellack? ja, nästan alltid vanligt genomskinligt men ibland annat också. För tillfället rött!
Hur ofta fixar du naglarna? nån gång i veckan typ.
Var klipper du dig? på Klippkompaniet i stan.
Plattångar du ditt hår? nicht, jag trivs med mina lockar ;D
Hur många par skor har du? ööh... typ 10-15 eller nåt kanske.
Vilka är dina favoritskor? mina svarta ballerina, tror jag. De används mest i alla fall för de funkar alltid.  
Använder du högklackat? japps, and I like it a lot.  
Var köper du de flesta av dina kläder? helt olika; H&M, Gina tricot, MQ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback