today


Mycket trevlig dag idag faktiskt, beror nog mest på det otroligt underbara vädret :) Älskar solen & värmen! Först var jag lite på stan efter vårt balmöte, solade & gjorde lite ärenden. Sen diskuterade vi Bridget Jones dagbok på psykologin och så gick jag lite på stan igen med Elin innan jag cyklade hem i värmen. Och eftersom det var så varmt så passade jag på att sola lite i trädgården samtidigt som jag läste Veckorevyn (nej, förstår inte varför jag köpte den eftersom den självklart var lika dålig som vanligt!) och skrev in recept i mina nya böcker.

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen och inte plugga ett enda skit. Kolla lite på tv, nörda lite, måla naglarna och sova tidigt. Låter som en bra plan enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Someone is brun :P

Postat av: emelie

jaså? nice isf :D I'm a blekis!

2007-05-21 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback