tröttare än tröttast

Fullt upp hela långa dagen; först var jag i skolan såklart, solade, provade balklänning, gjorde andra ärenden på stan (bl a så hämtade jag mina glasögon :D) och sen var det tänkt att jag skulle ligga hemma & bara slappa hela kvällen men så blev det inte. De ville att jag skulle jobba ikväll och eftersom jag ändå inte hade mycket bättre för mig kunde jag lika gärna tjäna lite pengar.

Men nu är jag hemma igen och kusin vitamin är här på besök. Han & pappa har haft Bond-kväll ;) Jag är helt sinnessjukt trött; känner mig fortfarande spyfärdig varje gång jag har ätit och ser stjärnor lite då & då. Jag måste få sova ut någon gång för snart dör jag. Seriöst.

Positivt idag? Älskar min klänning (och nice att det var några av er som tyckte den var fin :D) och mina glasögon. Plus att vi åt tacos idag, vilket är sjukt mumsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback