update

Mycket har hänt och därför har jag inte haft tid att uppdatera som jag brukar. Nästan ett dygn sedan, måste vara rekord för min del ;) Igår så började jag jobba vid fem som vanligt och då tog jag med den söta tösen till Ec's bal och kollade på alla fina klänningar & pratade med folket som var där. Nea var verkligen hur fin som helst! :)

Efter jobbet drog jag vidare hem till Lizze där även Elin & Jenny befann sig och laddade rätt rejält inför utgång, och mer skulle det bli! ;D Hade typ en timme och en kvart på mig att bli lika dragen som de andra och jag lyckades komma ikapp efter lite groggar, vin & shots. Hehe... Sen var jag på g, så att säga. Lorden var väl inget mer speciellt än vanligt, mer folk än fredagar däremot och det är aldrig fel. Träffade trevligt folk som jag pratade med (bl a
Ursula som jag aldrig träffat innan. Skojigt värre!) och shakade en massa ass, som vanligt med andra ord ;)

Sen sov jag hos mormor & morfar eftersom de inte var hemma plus att jag ändå skulle fixa en del i trädgården där idag. Så har klippt en massa gräs hela morgonen :P Sen är det ju mors dag idag så jag gav mamma ett par öronhängen som jag varit snäll och köpt och sen har vi mumsat på pajen som jag bakade igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback