yesterday

Otroooligt dålig uppdatering igår, i alla fall efter morgonen. Men så kan det bli ibland! Var först hos mormor & morfar hela dagen; åt god mat, jordgubbar & klippte gräsmattan. Sen när jag kom hem så kom Elin hit nästan direkt. Vi gick en trevlig promenad och pratade om allt, gick hem till mig & åt middag och sen åkte hem till henne & åt middag ;D Sen skulle vi kolla på Bridget Jones Dagbok eftersom vi ska analysera den på psykologin idag och då kom även Sara och gjorde oss sällskap. Trevligt värre :D


Lite random pics som jag tog hos mormor & morfar igår.
Önskar jag hade Eriks kamera, då hade man kunnat ta sjukt mycket bättre kort.
Baah... Men ska spara till en så snart jag kan :)

Kommentarer
Postat av: Ursula

JOrdgubbarna ser VÄLDIGT frestande ut :D

Postat av: emelie

De var VÄLDIGT goda :D

2007-05-21 @ 15:26:37
Postat av: Lisa

Trots att vi har en likadan kamera blir inte mina kort ens hälften så bra som dina.. Jag tror det är fel på min.. =P

2007-05-21 @ 15:51:38
URL: http://peetite.blogg.se
Postat av: emelie

haha, kanske det ;D Du får lämna in den på lagning ;)

2007-05-21 @ 18:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback