yesterday

mus

Gårdagen var en trevlig dag :D Hade lång håltimme så var på stan med Elin & Sofie; kollade lite affärer och åt lunch. Men det roligaste var när vi skulle åka tillbaks till skolan och ser att det sitter en brun mus på vindrutstorkaren! Haha, det var det roligaste på länge. Va fasiken gjorde den där!? Jag var snabbt framme med kameran & fotade den lilla sötisen (bildbevis ovan) men sen kröp den ner i motorhuven... Som tur var är det nära till skolan så vi kunde leta upp den. Jag hittade han, tog han i svansen och nu har jag rabies enligt Elin. Haha!

På kvällen var det dansträning inför balen som gällde. Ville först inte dit men kände mig rättså tvungen eftersom jag faktiskt är med i balkommittén ;P Men det var rätt kul när man väl var där, fick dansa med en massa olika människor. Och varmt som fasiken blev det där inne så alla typ kutade ut när det var paus ;D

Kommentarer
Postat av: turbotrollet

Men vilken sötnos!! :D Och så STOR!
Känns som om alla skriver om möss nuföritden. x)

Postat av: emelie

jaa, han var meeegasöt! :D Fast han var inte så stor, det är bara som det ser ut för egentligen var det en liten skit :P

2007-05-23 @ 13:12:04
Postat av: Fräddie

sjukt söt var den :D

2007-05-23 @ 15:38:51
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: emelie

ja, och han gav mig rabies! ;D haha.

2007-05-23 @ 15:44:41
Postat av: Nea

Megasöt :D

2007-05-23 @ 17:15:06
URL: http://neasvea.blogg.se
Postat av: emelie

oh ja :D

2007-05-24 @ 07:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback