a hard work, work

Det känns som om jag precis gick ifrån jobbet & nu ska jag dit igen. I och för sig så var det ju inte så längesen, slutade ju inte förrän halv elva... Men nu ska jag på att igen, fast bara i fyra timmar som tur är! Sen ska jag till zonterapeuten så det tar nog ett tag innan jag är back on track här på bloggen, i eftermiddag eller nåt kanske.

Förresten så drömde jag om både
My & Nadja inatt. Vi festade en massa, sprang i regnet & hade roligt även om det hände skumma saker ;D Konstigt det där att man drömmer om folk man aldrig träffat & det känns som om man känner dom :P

Kommentarer
Postat av: Karin

ha en fin dag:)

Postat av: Carolina

Haha, jag vet. Alla saker och människor har sina fel. Men jag köpte Bondelid-tröjan ändå. Så nu är jag ändå glad :D

2007-11-20 @ 11:03:02
URL: http://melikey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback