a lot to do

laxsallad

Jag har verkligen ingen tid alls nu för tiden för det händer så mycket annat plus att det är en massa jobb. Så ni får ursäkta det dåliga bloggandet den senaste tiden. Det är inte lätt att få tid till allt!

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, duschat så att fisklukten gått bort och håller just nu på att laga lite mat till mig. Laxsallad med wasabi & soya till igen för jag tröttnar aldrig, helt underbart gott! När jag ätit och tagit det lite lugnt (har nästan glömt bort vad det är...) så ska jag åka in till stan för att hälsa på sis lite. Ska nämligen inte träna idag eftersom det skulle vara helt omöjligt med mitt finger som gör sjukt ont & ser ut som en korv för tillfället, haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback