Alla var där

alla var där

Jag har så tråkigt att jag nästa avlider. Kan inte hitta på något speciellt idag heller för jag börjar jobba sen, så det är bara till att dryga fram tills dess. Blö. Anyways så började jag titta på filmen
Alla var där för ett par dagar sedan men hann aldrig se den färdigt så tänkte passa på att göra det om en stund. Den är också en av mina absoluta favoritfilmer som kan ses hur många gånger som helst. Den är rätt gammal nu, från 1998, men den håller fortfarande! Jag & sis var helt sålda på Seth Green efter att ha sett den filmen första gången ;D

Hittade dock ingen bra bild på filmen. Weird. Men denna fick duga ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha älskar den :D Och jaa Seth Green är grym :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback