babbel

1. jag fular mig 2. sudoku 3. Tea 4. jag & Tea

Ja, jag vet: jag är typ världens sämsta bloggare eller nåt. Blev inte av igår helt enkelt, hade annat för mig. Först åt jag lunch med pappsen, hem & kollade film & löste en massa sudoku & korsord och sen kom sis hem med Tea så det var en massa mys med henne. Det var det, prioriterar Tea rätt mycket såklart! Jag, pappa & Johanna hade roliga diskussioner & vi fick svara på frågor som vi tyckte vi svarade väldigt bra på ;)

Nu ska jag snart åka till sjukhuset för idag har jag äntligen min tid för gastrostropi. Känns bra egentligen men börjar bli lite nervös nu. Vissa säger att det inte är farligt alls medan jag vet att min pappa tycker att det är det värsta man kan göra. Typ. Är hungrig som fan i alla fall men jag får inte äta någonting innan. Rätt bittert faktiskt :P Anyways: wish me luck!

update:
I'm back! Gastrostropin gick bra mycket än vad jag hade trott. Inga problem med att svälja slangen och jag klöktes inte heller, tyckte bara att det gjorde ont när slangen tryckte mot halsen. Men det över rätt snabbt och det är sjukt skönt att ha det gjort i alla fall! Det som var lite bittert dock är att de fortfarande inte riktigt vet vad som är fel förutom att jag inte smälter maten som jag ska. Fick medicin mot det så länge och så skulle han undersöka anledningen till det & höra av sig.

De som var där & hjälpte till sa t.o.m. att jag var den duktigaste de varit med om. Oh yeah, I'm the worlds greatest ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback