Emelie söker bonde?

Anders

Gjorde ett test där man kollade vilken av bönderna i Bonde söker fru som man passade ihop med och jag fick Anders. Hahaha! Hade det blivit Fredrik hade jag dött ;D

"Manliga Anders är helt rätt för dig. Ni gillar samma saker och har samma värderingar. Du är kvinnlig och självständig, precis vad Anders söker. Tillsammans skulle ni resa och upptäcka världen, ta hand om fåren och grilla hela nätterna. Synd att du inte är med i programmet. Men man vet aldrig... han kanske inte hittar kärleken".

Gör
testet ni också!

Kommentarer
Postat av: Nea

YEEES, jag fick Karl-Petter! *glädjetårar*

Postat av: emelie

meeh, orättvist! Jag vill också hellre ha Karl-Petter! BLÖ :P

2007-11-12 @ 20:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback