fredag


Lekte lite med Bella the ödla innan och tog lite kort. Blir så mycket bättre med den nya kameran, älskar det! Innan fick jag aldrig fokus rätt och det blev suddigt när hon rörde sig & bla bla bla... Men nu så blir det bra nästan hela tiden - goodie goodie! :D

Nu ska jag göra mig lite iordning och sen ta bussen in till stan för att göra lite ärenden. Måste ju hitta nåt litet till pappa eftersom det är fars dag på söndag bland annat! Sen ska jag hjälpa mamma att handla var det tänkt så att hon slipper göra det alldeles själv, jag är så snäll så ;P

Kommentarer
Postat av: David

Kool blogg. Skulle du möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att höra av dig eller kolla in vår sida!

Postat av: Karin

så söt ödla!

2007-11-09 @ 17:00:45
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback