fredag


Min efterlängtade jacka är redan här! :D Jag älskar snabb service. Beställde den i tisdags kväll och igår var den redan på posten här i Asarum. Kunde tyvärr inte hämta den igår eftersom jag jobbade men idag så cyklade jag ner. Det var likadant med kameran, den kom också megasnabbt! Annat är det när man beställer från H&M, då tar det ju oftast flera veckor...
Anyways: I like it a lot! Jag trodde inte den skulle vara så varm men det är den faktiskt så den kommer gå alldeles utmärkt att ha på sig även i vinter ;) Och endast 600 kronor, kan man vara mer nöjd?

Idag blir det nog inte heller mer bloggande efter detta, too bad... Ska nämligen snart cykla in till stan, göra lite ärenden, äta lunch med mormor och sen blir det jobb resten av dagen/kvällen. Men förhoppningsvis kommer sis, Kenty & Tea hem ikväll, mucho nice :) Ha en bra fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: carro

Snygg jacka! :)

Postat av: Victoria

ja snabb service är det bästa :) snygg var den också!

2007-11-02 @ 19:21:25
URL: http://virraan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback