frukost is the shit

frukost

Blö. Jag har redan tråkigt. Haha. Har i och för sig varit uppe i en & en halv timme men brukar kunna underhålla mig rätt länge på morgonen innan jag blir rastlös men tydligen inte idag. Just nu sitter jag och äter frukost & lyssnar/kollar på Michael Jackson videos. Men vad ska jag göra sen?

Jag vill bara att det ska bli kväll för jag är riktigt festasugen och vet ni vad? Ikväll blir det fest! ;D Har i och för sig en hel del att göra innan dess egentligen men kan inte börja stöka runt här hemma innan resten av familjen har vaknat :P Så ni kan ju förbereda er på en hel del bloggande idag...

Kommentarer
Postat av: Victoria

Känner också för att festa! Hoppas du får en lyckad kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback