godmorgon


Igår hade vi (jag, Jenny, Fredrik, Alle & senare även Nea) spelkväll at Fredriks place. Hann med att spela Pictionary, Black out, Rappakalja & Ämnet. Skojigt värre med andra ord! Det bästa påhittet på Rappakalja var Alles: "en hemlig sak de anrika smederna gjorde med sina lärjungar" ;D Och jag tycker själv att jag var väldigt påhittig på Ämnet när jag skrev luftgitarr som instrument, höhö.

Idag är det bättre än igår, mår fortfarande illa men men... That's life. Har märkt att jag faktiskt varit piggare den här veckan - goodie goodie! Vet dock inte vad det beror på, om det bara är "tur" eller att jag bara jobbat två gånger denna vecka. Vaknar ju fortfarande lika jävla tidigt men är inte lika trött på kvällarna i alla fall, igår lyckades jag vara sent hos Fredrik UTAN att slockna i stolen ;)

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Jag, alle och Jenny slocknade lite lätt i minsäng framåt klockan halv sex på morgonen :P

Postat av: emelie

bara en halvtimme innan jag STEG upp då ;) haha!

2007-11-11 @ 16:45:48
URL: http://vanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback