hej & hallå


Det var nästan så att jag inte överlevde imorse. Inte direkt p.g.a. att det var kallt men för att det var så halt på vägarna! Skulle svänga men icke sa Nicke och så låg jag på asfalten & kände mig dum. Haha! Har sjukt ont i knät & hål på byxorna... Hrmpf. Kunde inte ens cykla hem igen så mamma fick köra mig :P 

Nu sitter jag här & riktigt känner hur jag luktar fisk efter jobbet. Haha, det är det bittra med att jobba i charken... Så ska ta en lång dusch nu så att jag känner mig fräsh igen ;P Sen ska jag mysa ner mig i soffan & läsa nya numret av Solo som jag köpte nyss. Mucho nice. Sen får jag se vad som händer mer idag, you never know!

Förresten: har ni sett vad jag lyckades fixa igår? En liten presentation av mig här till vänster under min bild ;D

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag behöver väl inte ens säga något, du vet vad jag tänker. Fast okej, jag tycker synd om dig babe ;)

Postat av: emelie

bullshit ;)

2007-11-13 @ 15:59:11
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: Anonym

du! jag trillade också imorse. det är ju fan livsfarligt! :P

2007-11-13 @ 20:21:15
URL: http://lovebird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback