horoskop är blaj?

jag

Bara för att jag skrev om mitt horoskop som absolut inte stämde angående kärlek
igår så står det såhär på två olika sidor idag:
"Just när du tror att det inte kommer att hända något dyker kärleken upp. Det kan bli en spännande kväll för dig".
"En härlig fredag. Du hinner med både nöjen och kärleksliv. Kärleken blir dessutom oväntat spännande nu".

Man kanske ska hoppas på idag istället? Kanske ska gå i stan hela dagen och så om jag stöter på den rätte? En spännande kväll påstår de också, vilken tur att jag inte har något bestämt för ikväll än så länge så kan den rätte bjuda mig på dejt också... Eller så ska jag helt enkelt sluta läsa horoskop eftersom de ändå aldrig stämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback