middle of the week


Idag är det onsdag vilket betyder att idag ska jag jobba. Jobbar bara två dagar på hela denna veckan så det känns absolut helt okej, jobbar inte förrän på tisdag igen efter idag. Just nu regnar det som fasiken ute men jag hoppas att det slutar tills jag ska cykla in till stan, annars kommer jag vara alldeles dyblöt när jag väl är framme. Nicht skoj.

Har som vanligt varit uppe tidigt men har inte hunnit med så överdrivet mycket för det ;P Suttit här & kollat en massa strunt på Youtube, tagit en lång dusch, matat Bella och kollat på Mulan & löst korsord. That's pretty much it. Ett väldigt händelserikt liv jag har idag... Eller inte. Men nu ska jag gå & göra mig iordning, ciao!

Kommentarer
Postat av: Becka

Hehe, din dag är nog jätte hndelserikt:-)Eller kommer att bli iallafall:-) Vad jobbar du med??

Postat av: Anonym

trevligt =)

2007-11-07 @ 18:31:42
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Ursula

Snygg bild!

2007-11-08 @ 11:43:05
URL: http://inexpressible.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback