onsdag


Idag är det onsdag och jag är trött. Trött, trött, trött. Vill bara gå & lägga mig i soffan och sova igen... Men icke för jag börjar jobba vid två. Bittert värre. Jobbar bara till halv åtta dock så det är helt okej :)

Har mest slappat idag än så länge, sov oroligt inatt så var uppe redan kl 6 imorse. Jag som lyckats sova till sju de senaste dagarna. Too bad. Så jag gick en runda och sen har jag kollat lite på tv (Malcolm in the middle är sjukt bra ;D). Nu ska jag snart göra mig lite iordning och sen cykla in till stan lite tidigare för att se om de har den Harry Potter-boken, har för mig att det var den 21:e den skulle komma ut?

Förresten så ser det ut som om man har gröpt ur en bit av min knoge på fingret. Haha! Gör inte så ont längre men det ser lite läskigt ut... Dumma skärmaskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback