Party Party!

partyparty


Ikväll är det fest och jag är sjukt festasugen - mucho nice! Känns som om det var evigheter sedan jag festade, fastän det inte var det, hehe... Håller på att göra mig iordning för tillfället och snart bär det av till Lizze där det ska förfestas med det andra folket, säkerligen lika trevligt som vanligt :)

Ovan ser ni min outfit för kvällen, kör på en favorit i repris! Till och med bilderna är gamla, orkar inte ta nya när det är nästan likadant. Haha! Hade världens i-landsproblem innan också... Har ett stort skrapsår på knät efter att jag ramlade på cykeln i tisdags så visste inte hur jag skulle göra. Inte så snyggt när det syns, hrmpf. Men med lite foundation & puder så blev det nästan inte synligt ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

fint linne :)

Postat av: emelie

tack :)

2007-11-18 @ 07:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback