pretty nice day so far

1. fulbild på mig 2. Tea 3. outfit 4. jordnötter.

I förmiddags var jag hos zonterapeuten igen och precis när jag skulle cykla in till stan ser jag att det börjar ösregna. Bittert. Så jag fick skjuts in & tog bussen hem istället. Men det är faktiskt rätt mysigt att åka buss ibland. Satt där och tänkte & lyssnade på Bob Marley. Rätt nice faktiskt :) Men innan dess så var jag hemma hos Johanna & Kenty och fick mysa med Tea lite. Hon är fortfarande det underbaraste i hela världen. Och så fick jag se henne le lite - sötaste ever!

Visar för en gångs skull dagens outfit här på en av bilderna ovan. Gör i princip aldrig det för jag anser inte att jag har roliga outfits helt enkelt. Jag har blivit så lat nu när man inte går i skolan längre. Men idag så är det första gången jag har på mig min nya tröja så den är väl okej att visa ;) Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback