this day


Johanna & Tea har varit hemma hela kvällen - mysigt! Det finns verkligen inget sötare än denna lilla varelse. Dock gillar hon inte blixten på min kamera men lite kort måste jag ju bara ta ändå ;P Vi låg i soffan & kollade på Vänner, eller tjaa Tea sov mest ;)

Ovan har ni lite bilder på den sötaste och så min "outfit", enkel & sjukt bekväm (tightsen var ett mycket bra köp). The way I like it. Bara för att jag förra veckan sa att jag inte brukar visa outfits så har jag självklart gjort det flera gånger den senaste veckan... Höhö.

Nu tänkte jag faktiskt msn:a lite. Det händer inte ofta nu för tiden!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Snygg är han också ;)

Postat av: Emelie

Å vilken sötnos!

2007-11-13 @ 01:20:20
URL: http://emelieortegrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback