today


Idag är det måndag & ny vecka som förhoppningsvis kommer bjuda på nya roligheter. Än så länge har det inte hänt så mycket i mitt liv idag, kände för att bara ta det lugnt & sådär. Gick en lång runda imorse vilket var hur skönt som helst, gick så snabbt mina små ben kunde ;D Och mitt i rundan så ringer chefen och frågar om man kan jobba ikväll. Jag är ju inte den som är den även om jag ska jobba både tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag denna veckan! Så ikväll är det jobb som gäller till klockan tio... Joy!

Nu tänkte jag passa på att slappa lite i soffan fram tills jobb och även få i mig lite att äta innan. Har thaimat över från igår (man får ju så sinnessjukt mycket när man beställer hem! :O) så det ska bli mumsigt värre. Ha en bra dag allihopa, I'll be back tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Karin

thanks:) hoppas du har en fin måndag!

Postat av: Carolina

Nää, det är synd när dom restuscherar så. Har du sett Project Runway som Heide leder? Där är hon hur snygg som helst. Fattar inte hur hon tillåter det. Fast i modebranchen har nog inte ens hon något att säga till om haha...

2007-11-19 @ 15:39:44
URL: http://melikey.blogg.se
Postat av: Anonym

trevligt =)

2007-11-19 @ 15:55:58
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Filifjonkan

Tack! Ska testa med måttbandet imorgon om jag hinner och kommer ihåg. Men jag är rädd att det också visar plus :-(

Ha en finfin kväll nu!
Kram!

2007-11-19 @ 17:55:35
URL: http://www.metrobloggen.se/filifjonkan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback