update

Japps, jag lever fortfarande och har inte dött av stress bakom charkdisken. Faktiskt. Vill bara ge er en liten snabb update för sen har jag en massa att göra. Nu är det i alla fall slutjobbat för denna veckan och jag har två underbara dagar ledigt. Meganice! Ikväll blir det party party och det ska bli skojigt värre. Vet fortfarande inte riktigt hur det blir eller vad jag ska ha på mig, men det löser sig väl så småningom ;)

Och Harry Potter är utläst. Vissa delar av boken var lika bra som alla andra har varit medan jag tyckte att andra rent ut sagt var tråkiga & jag undrade va fan det var frågan om :P Konstigt nog, jag som älskar allt med Harry ;D Ska dock ta och läsa boken i ett normalt tempo igen, som jag brukar göra, innan jag uttalar mig mer om saken.


Kommentarer
Postat av: Emma

tur att man inte stressar ihjäl sig. ha så kul ikväll!!!=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback