well well


Igår kunde jag ha bloggat om typ tusen grejer men idag har det varit riktigt dåligt med inspiration. Sorry! Var ute & gick en liten runda innan och tog lite kort. Såklart. Några seriösa & några oseriösa ;) Annars har jag inte gjort så överdrivet mycket idag egentligen men tiden har gått megasnabbt i alla fall. Mår fortfarande illa sen igår, hrmpf... Men men, imorgon brukar det bli bättre så hoppas på det. Hatar min mage. Blö.

Nu har jag precis tittat på Final Destination 2 som jag köpte igår och tänkte nörda lite här i brist på annat att göra. Ikväll ska jag hem till Fredrik där vi ska ha en riktig, seriös spelkväll. Hoppas jag i alla fall, för jag är laddad för att spela spel ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback