whatever

me on a bänk

Ingen inpiration. Inga idéer. Ingen ork.
Så är det med det. Just nu känner jag mig som en maskin eller zombie eller nåt... Jag bara existerar & gör det jag ska men inte särskilt mycket mer. Inget socialt liv alls den här veckan än så länge typ, har inte ens tränat eller fotograferat någonting! Bara jobb, jobb, jobb... Tur att jag trivs på jobbet och jag är glad för de tider jag får men passet som jag har idag känns som en evighet. Faktiskt. Plus att det stod såhär i mitt horoskop idag: "en brist på energi och ork som du kanske känner kommer att hålla i sig några dagar. Arbete är inte din starka sida idag. Du känner dig inte alls motiverad att slutföra några uppgifter."

Låter ju lovande, va? Men jag har ju i alla fall Harry att läsa på rasterna. Inte mycket kvar nu. Spännande. Anyways: troligtvis inte mycket mer bloggande idag heller. Kanske slänger in nåt innan jobbet, vem vet, annars får ni ha en underbar fredag allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: L I S A

Fin bild iaf :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback