wook a la Emelie

wook

Håller på att laga mat till mig & mami för tillfället. Kycklingwook är det som står menyn. Hon jobbar nämligen till halv sex så jag är snäll & lagat mat istället :) Gott ska det väl förhoppningsvis bli också ;)

Idag har jag en lite gnälldag. Skärde mig ordentligt på skärmaskinen vi har på jobbet imorse. Aouch! En hel skinnslamsa från knogen är borta typ, hur äckligt som helst. Och det ville inte sluta blöda heller... Gjorde det typ halv nio imorse och när jag kom hem vid två blödde det fortfarande sjukt mycket. Har typ bytt plåster tusen gånger idag. Minst. Och svider gör det en massa också. Blö.

Nej, tillbaks till köket nu tror jag. Så att jag inte förstör maten. Höhö :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback