yesterday


Igår var jag i Kristianstad med syster & sötaste Tea hela eftermiddagen. Trevligt och mysigt värre, även om det var sjuuukt kallt! Åkte inte dit för att shoppa en massa utan mest för att det var trevligt men hittade såklart lite ändå, det brukar bli så... Men palla snåla ;) Ovan ni se vad jag jag shoppade: en ögonskugga på H&M, skor på Din Sko (mycket välbehövligt!), tröja/tunika på H&M och en bok (igen). 
 

Köpte ju en sådan svart bok för bara nån vecka sedan som jag skulle klistra in bal & studentbilderna i men det visade sig att den var för för liten för bilderna fick inte plats. Sjukt bittert. Så därför köpte jag en till, fast större, igår igen. Så igårkväll satt jag och klistrade & skrev, blev mycket nöjd faktiskt. I den lilla boken klistrade jag istället in bilder som jag själv tagit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback