ABC, mitt hjärta det bankar...

Hittade en utmaning & i brist på annat att göra så kan man väl göra den? Utmaningen är enkel och det går ut på att du helt enkelt gör en lista med en bra sak på varje bokstav i alfabetet. Jag tog mig friheten att ta bort de jobbiga bokstäverna (som man gör när man spelar Black out :P) eftersom jag ändå inte kunde komma på nåt seriöst.

A - ananas.
B - Bob Marley/Betty Boop.
C - Canon 400D.
D - disney.
E - empati.
F - fruktsallad.
G - glass.
H - Heroes.
I - internet.
J - Johanna.
K - kärlek.
L - listor (hehe...).
M - Michael Jackson.
N - nötter.
O - omtanke.
P - party!
R - russin.
S - sommar.
T - That 70's show.
U - uppskattning.
V - vänner.
W - whiskey (doften, inte smaken).
Å - åtanke.
Ä - äta.
Ö - ödlor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback