and I'm off

Uppe med tuppen (säkerligen t.o.m. innan, haha) idag som vanligt. Har mest drygat hela morgonen och börjar nu bli sjukt rastlös. Har precis kollat klart på Björnbröder och gråtit en liten skvätt, som alltid. Är det bara jag som inte klarar av slutet när han ska berätta allt och låten "no way out" spelas? Usch & fy.

Blev ingen träning igår tillslut, det fick min mage bestämma. Kanske är därför jag är lite rastlös också, inte tränat på ett tag. Istället blev det tv för hela slanten och läsning av nyaste Cosmopolitan. Helt okej ändå, fastän det känns som om det har blivit mycket slöande den senaste tiden.

Snart ska jag i alla fall cykla in till stan för att gå till zonterapeuten. En mycket traumatisk timme för mig med fotfobi. Blö. Sen ska jag handla med mamma ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback