beautiful morning


mumsigt värre.


Trodde jag skulle blogga som en galning igår men jag fick annat för mig så satt inte här alls mycket. Sis & Kenty kom på besök på kvällen också - trevligt värre! Börjar nästan bli lite arg nu faktiskt. Jag har sagt att nästa gång hon ringer måste det vara för att hon föder ;D
Igår var nog förresten den onyttigaste dagen på evigheter för min del. Först åt jag glass med valnötter & sirap, sen chilinachos & guacamole och på kvällen en massa jordnötter. Men ibland så behöver man inte bry sig. Gott var det, även om jag mådde illa. Plus att sis bakat kanelbullar också, men som tur är (?) så tål jag ju inte det ;P

Den här dagen började i alla fall bra! Vaknade inte förrän halv åtta och vädret är riktigt fint ute. Säkerligen kallt i luften men solen är ju framme & himlen är blå. Ska snart ta tag i mig själv och fixa lite grejer som måste hinnas med innan jag ska in till stan för att luncha på thai med Fia, Marie & kanske Linn. Jag vet att jag äter thai minst en gång i veckan men det är lika gott varje gång och idag får jag dessutom trevligt sällskap ;)


Kommentarer
Postat av: farelyne

åh ge mig nachos!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback