Canon

Canon

Äntligen. Nu är det dags. Efter alla denna väntan & längtan efter en riktigt bra kamera. Just nu har jag bara en vanlig digitalkamera som duger megabra till festkort & andra random kort men när jag ska ta lite mer "emelie-bilder" så vill den inte alls som jag vill. Därför har jag länge velat ha en digital systemkamera så att man kan ta bra kort även om det är dåligt ljus, för nära m.m. Och det kommer vara väl värt pengarna så mycket som jag använder den kameran jag har nu, som inte ens är överdrivet bra :P

Nu till det jag ville få sagt i inlägget: har kollat runt på en massa olika kameror på internet och denna är den som jag har fastnat för - Canon EOS 400D 18-55 mm. Är det någon som har en sådan här eller vet om det är en bra kamera?

Kommentarer
Postat av: Alle

E inte de den "vanliga" som erik, mikael o johannes har?...iså fall e den nog bra:P

2007-10-01 @ 17:32:33
Postat av: Jenny

Har för mig det. Grattis emelie; du valde till slut en "erik-kamera" =) haha

Postat av: emelie

Alle: jaså? då blir det nog bra då ;D
Jenny: bokstavligt talat liksom, skitbra! :P

2007-10-01 @ 18:56:50
Postat av: Karin

det motsvarar ungefär min

2007-10-01 @ 21:34:19
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag har en sån och det är världens bästa kamera enligt mig :) kitobjektivet är bra macro, men sugig zoom (vilket jag är bortskämd med då min andra digitalkamera har 12x zoom), så det blir att inhandla nytt objektiv när plånboken går med på det :) sen är batteritiden kanske inte den bästa, så ett extra eller en extra batterihyllsa med rum för 6 st AA-batterier är att rekommendera :)

2007-10-02 @ 16:52:41
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Nadja

själv ska jag inhandla en nikon d40 =)

2007-10-03 @ 19:02:01
URL: http://nayjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback