fullt upp

Puuh, nu har jag jobbat färdigt för denna dagen. Inte särskilt långt pass eller särskilt jobbigt heller för den delen men mycket att göra. But that's the way I like it, tiden går snabbare då.

Mitt hår är kort vad än alla andra säger. Hatar att det ska krylla upp sig dubbelt så mycket än vad man klipper. Säkert ingen annan som ens ser skillnad bara för det, haha.

Nu ska jag käka lite middag innan jag ska iväg & träna Box it med Jenny. Laxsallad blir det idag, kan fasiken inte tröttna på det. Enkelt, bra & gott - bättre kan det inte bli liksom. När jag kommer hem igen är det tv resten av kvällen som gäller! Först Vänner, sen Du är vad du äter och tillsist Heroes. Vi ses imorgon igen istället, ha en trevlig torsdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback