fullt upp

Nu kan jag äntligen sitta ner, har varit iväg hela dagen. Först mycket trevlig & god lunch med Fia, Linn & Marie och sen gick jag & Fia och kollade på stan lite. Köpte ett armband från Pilgrim för ett presentkort jag fick i studentpresent - megafint :D Sen åkte jag till Maxi i Ronneby (låter kul va?) för att köpa mitt yoghurtpulver, som endast finns där. Det bittra var dock att det var slut när vi väl kom dit. Blö. Det som dock tog tid är att mamma, pappa & sis ska kolla på allt och så var de även tvungna att åka inom ÖB. Jag vill bara tillägga att jag hatar ÖB. Däremot så köpte jag två filmer & två böcker på Maxi. Rätt nice ändå.

Kvällens plan är att kolla på Vänner, lösa korsord & somna relativt tidigt. Jobb imorgon klockan åtta. Inte överdrivet nice.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du menade allvar med tidigt. Call me darling! För när jag ringde dig så hade ngn gått och lagt sig ;)

Postat av: emelie

haha, japps ;D ringer dig idag/ikväll! :D

2007-10-23 @ 06:34:47
Postat av: Jenny

Goodie =P

2007-10-23 @ 09:33:43
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback