gårdagens idol

Igår var det Idol och självklart (?) var man ju tvungen att titta! Nea & Lizze gjorde mig sällskap i soffan samtidigt som vi gav våra kommentarer på alla deltagare. Nea hatade i och för sig de flesta men annars var vi väl rättså snälla ;) Den som är sämst av alla och verkligen borde försvinna är självaste programledaren Jidhe. Om Nea tillåter mig att hata lite som hatar jag honom. Eller han borde bort i alla fall, han passar inte in. Jag tycker han kan hålla sig till sporten och låta Gynning & Berg komma tillbaka.




Dessa är de som är kvar och jag tycker det var helt rätt att Anastacia åkte ut. Hon har cool röst men de andra glänser bra mycket mer. Nästa till att åka ut kan ju vara Sam tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback